torsdag 29 juli 2010

Sigfis

Blåste inte hallona in i hallongrottan i natt så vet inte jag. Vakna av dunder och brak och en liten sigfjärt som kröp under mitt täcke... fast de finns ju inget underbarare än när min lillfis snorar in sig, eller när hela fläskkorven lägger sig pladask över hela mig!



Idag öser det regn vilket innebär att de är mysdag på jobbet och idag får vi unna oss varm choklad och kura i filtar hela daan... känns som riktig höst!

Imorgon blir de Stockholmo, där vi ska moja.. Det blir en helg hos sis med slink, hanna, addan och malin! Gonna be good nights!



Vad gör vi, nu kör vi



Mike the pimp, slinkans pimp.



Ska tjimma med min Hoffa boy. De e schöööst, shup!



Måste sätta Wigfis i arbete nu.. ;)



So long!
KISS and bjas!
Jojjsman

2 kommentarer:

  1. sara den galna!29 juli 2010 kl. 14:35

    åå siigfis! ture kommer inte vara med i helgen mamma och pappa lånar med honom till landet!
    FY FAN vad vi ska köra i helgen!!! <3

    SvaraRadera
  2. FETT MED BLÅÅÅÅÅÅS! vad gör vi, nu kör vi... 1,2,3,4,5 meter lång hänger och dinglar i norrlands kalsong!

    SvaraRadera