torsdag 28 juli 2011

Face it

Jag kommer nog aldrig blogga mycket, men jag är sur för att sara hjälpte mig med en app så jag ska kunna blogga från fonen men de funkar inte! och jag vet inte vad jag ska ta hem för att få de att funka.. hur som så har de varit många tokiga dagarn nu..

var i söderh i helgen och kom hem i söndags men ville absolut inte gå och lägga mig så jag och regeringen cykla till söder för att ta en drink och dessa drickar blev 10 och vi hittade världens bästa thaibåt! fick även en drink döpt efter mig.. ni vet Falken, midori, likör43 och mjölk.. men bartendern tyckte att namnet sög så vi döpte den efter mig, slinky! så nu har man satt sin stämpel här på krogarna.

sen har jag solat också, och sökt jobb och solat och läst.

igår skulle vi ta en drink på thaibåten med ett gäng norska vänner, denna drink blev 20 och vi avslutade kvällen på spybar. jag övade rätt mycket på min engelska och kompisarna var imponerade! även jag.

jag har fått två ass jobb på tv igen! true talent och ett annat som jag ännu inte vet vad de är men de innehåller skådespelare och troligvis humor! its gonna be fantastik! och jag har så mycket pirr i magen!

/s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar