måndag 22 augusti 2011

sängtankar

Trött som ett hjorton, men kan inte sova. Mina dagar på jobbet e ofta en karusell, virvelvindsstress ett tag, pause, nya åk, pause. Osv. Men visst e de roligt. Och jag känner mig hemma på mitt jobb och bland mina kollegor, de e ju sjukt viktigt. Idag bjöd chefen på lunch, imorrn bjuder gamla chefen på lunch. Perfekt i årets fattigaste vecka.

För övrigt längtar jag nå sjukt till flytten, längtar så till att dona å fixa i mitt hem, längtar att få bjuda alla goda vänner på middag o frukostar.. eller en man... Jaja... Osv osv.... På tal om man, så grubblas de lite på en man efter sommarens romans och helgen som var, mr j. Som är så underbar att de ibland e för bra för att vara sant... Som får mig att känna nån slags trygghet som ja knappt vet om ja känt... Dock så finns de ju lite nackdelar, förutom två siffror så är ju en annan att jag just precis nu älskar att vara själv..... Bara jag...... Det är så jävla skönt just i denna stund i livet... Fast å andra sidan vill man ibland bara ha just det där...

Och alla vänner land o rike över önska jag att jag såg mer av. Och jag längtar till helgen då ja hoppas på en twisted sister helg med min saris. Älskar alla mina solklimpar som förgyller mina dagar, kvällar och nätter titt som tätt, livet e alltid underbart med alla dessa. Punkt sätter vi där. Eller nej, har glömt en sak som jag inte nämnt på länge, jag ssknar min bebis, även om tårar ibland kommer varannan kväll så går det bra, men längtan e obeskrivlig efter den som betytt så sjukligt mkt för mig. Mr S, my life, my love, jag hoppas jag får pussa på dig igen en dag. Önska du bara kunde rymma hem till mig en kväll, då skulle jag aldrig släppa dig igen. Tack och godnatt
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar