måndag 22 augusti 2011

Thats life

Lär dig glömma, älska och förlåta. Alla dessa tre är en fis i rymden när de kommer till att bestämma sig för någonting, vad vill jag göra om ett år kom frågan lite hastit och lustigt. Ja den som kunde svara på de, jag önskar att jag vore Den. Jag känner att livet är sjukt härligt och enkelt men de finns för mycket att välja på, jag tror inte att de finns nåt jag egentligen inte klarar av, bara viljan som krävs. Men de finns För mycket alternativ och för lite tid. Har ni möjlighet att hoppa över ordet ångest så gör de. Beslutsångest skulle kunna vara mitt mellan namn och klä mig fruktansvärt. Har levt med de i snart 2 år nu och de blir bra till och från, min periodsrytm är typ varannan vecka, men den här sommaren har varit hyff lindrig ändå, den har varit fin! Nu ska jag sluta grubbla och sova, snart ska jag ta en promenad och ventilera! Imorgon ska jag springa, då blir huvudet tomt och gud så skönt! Natti natt /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar