söndag 11 september 2011

Om ja kunde skulle ja vilja berätta om den galnaste kvällen någonsin som utspelades igår..... Min kropp gör ont och jag har magvärk efter att tjejerna varit här.... Som vi har skrattat. Vet inte hur ofta de händer att vakter får skjussa hem folk från krogen... Klockan1 var det min tur å kl 2 kör de hem cate. Personligen.. och följer med upp å lägger oss. 9 shottar var drack nog allehopa och emma låg på handikapp toan mellan 1 och 3. Jag har raggat upp varenda bartender och visat sivan å brittan för hela krogen när jag har en vakt på varje sida om mig.... Som lyfter ut mig... I rosa fransskor.... En viktig detalj om man vill få en bild framför sig hur detta såg ut... Ja livet e härligt, mina grogghaggor e bääääääst. Skrev till en kille som var med ihelgen för första gången, "välkommen till detta galna gäng"... Fick tillbaka "jag tycker ni är härliga".... Undrar om våra älskade vakter tyckte samma sak efter igår. Fiskhelgen slutade med att alla blev överförfiskade och råttgänget var omtalade på nattens vaktmöte.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar: