onsdag 21 september 2011

på uppdrag av hellan

Prata just med hellan, fick i uppdrag att blogga då hon var besviken idag att de va längesen jag skrev nå tok. Veckan har gått fort och jag har varit trött. Kvällarna har bestått av promenader och soffan samt läggdags eftet 9. Inget att blogga om direkt.

Livet som pendlare e lika lustigt varje dag, finns så roliga människor.. Jag slutar aldrig att förundras... Dagens bästa var 5 st 15åriga tjejer som prata högt i tåget om killar, knulla, pulla å gud vet vad. Va vi likadana? Hoppas inte det. Jag kunde iaf inte sluta le och jag kände mig sååååå glad att jag e 23 å inte 15 igen......

Jaja snart helg, då fyller vi Monroe glasen igen... Helgen ska vi fira med middag, alkohol, äventyrsbad och middag igen. Bloggen kommer alltså fyllas med ståhej, så håll utkik bara. Puss

Just ja, viktigt, imorgon kommer lilla familjen.. Mike, Slink och Skrillex! Ska åka med dem hem till Uppsala å mysai baksätet med Skrillex och uppdatera livet ts med regeringen och presidenten.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar: