torsdag 29 september 2011

Veckans höjdpunkter

1. Min snart höggravida älskling Nadia ringer... "Nu har jag handlat för 600 spänn åt oss på systemet"... Hmmm, ser framför mig Nadia i kassan på systemet med stormagen i vädret... "Jaa kassören kolla lite konstigt på mig".... Hmmmm NÄHÄ?? Gud vet allt hon radda upp som hon hade köpt... Då har fröken laddat upp för fest i mars åt oss, när hon ska dricka igen... Hormonknas i mitt hjärtas huvud tror ja, men e man pyramidtoka så e man. Hon å jag gravid samtidigt skulle sluta i kaos.

2. Jag och Jossan var ute på långpromenad i går.. Det var mörkt och vi ser en liten cykel kommande emot oss med strålkastare, en 6-7åring kommer emot oss... skit förbannand säger hon "Sätt på er reflexer TACK!!!!" Jossan blir skitförbannad och jag kiknar av skratt.. Dagens snorungar, lillgammal eller vad! Smart jävla barn.

3. Bossen.
- Kan du köpa bullar åt oss idag... Jodå, 1 timme senare får vi en påse bulla.. - Jag tänkte vara ledig i feburari, 2 veckor, Thailand... - Jaaa men fan vad roligt!




Japp, och imorgon är det fredag! Inget står på listan.... helst vill jag bara ta de lungt och träna.. Ska köpa gymkort på fyrishov här brevid: gymma, simma, äventyrsbada, relaxa och basta om kvällarna. Låter väl jävligt härligt de... Brukar dock vara mycket snack och lite verkstad när de kommer till de där gymkortet så vi får se efter helgen om jag gjort slag i saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar