fredag 27 maj 2011

Examensdag

Fortfarande sämst på att blogga men som sagt så har den legat nere under veckan och varför vet jag inte.
I söndags var jag och assade på Kvällen är din.. lite smink och lite puder.
Hela veckan har vi sörjt för våran sista tid tillsammans och ikväll ska vi fira att vi är 16 nya färdiga makeup artister. Men de känns både jobbigt och kul.
Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag iväg på ett litet jobb hos Van Deurs för en mingelvisning och sen hem för att göra sista finishen. Vi ska vara på skolan kl 18 för en fördrink och utdelning av slutfoton! SÅÅÅÅÅ spännande! Sen ska vi till grondan på sture för att äta middag och vidare till trägårn där slutpartyt händer. Vi ska fortsätta firandet imorgon men de är lite oklart vart;)

Dom håller btw på att byta fönster i vårt hyreshus så snart kommer de krylla av polacker här hemma. Känns konstigt att dom kommer vara här när jag är här och att dom kommer vara kvar när jag går? haha. Får se vad som finns kvar när jag kommer hem. Kommer iaf ha mina kära sminkväska med mig!

Vi var föresten på utflyckt igår till fotografiska. Förutom mina nya skavsår hittade jag ett par tavlor jag kommer vilja ha. Men en fick jag verkligen en kärlek för!


Fotograf: Albert Watson, Skodesign: Vivian Westood. Den är helt fucking amazing! Den här vill jag ha i mycket stort format! Typ 2*1 m!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar