torsdag 26 maj 2011

förlåt bloggen

den har varit nedlagd en vecka för vi har inte kunnat komma in...... men de har ju linkan fixat nu, så slut på de tramserierna nu som ni märker...

igår var vi bjudna på invigning av The Crib av kära vännen Robin. Blev bjudna på sjukt god mat och vin. Väldigt trevligt. Jag, Micke, Sara och Linkan planerade lite på Bali-resan som vi åker iväg på i slutet av Juli.... kommer bli FETTTTTTTTTTTT!

idag fyllde vår Miia år, så på lunchen bjöd jag och tjejerna henne på en lunch på Strandbryggan.. kunde inte bli mer sommar, Stockholm e såååå fint... ett glas rose fattades dock, men de hade nog inte våra chefer uppskattat!

imorgon drar jag även till Uppsala, ska afterworka med Maddis och Sara. Det var inte igår... På lördagen kör jag och tjejerna en traditionell ladygaga-utgång i staden.. Kommer nog bli en bra helg, partyhatten är redan på!! Och det bästa av allt, på söndag får jag träffa min bästa........... Nadia! Bättre helg kan det helt enkelt inte bli!

Fast nästa helg kommer bli minst lika bra känner jag på mig. Långledigt, grönan och en sjuk fest på Stadion med bland annat David Guetta! wooP!

Imorse möttes jag och Lovis nedanför backen kl 06.00 för morgon powerwalk... sjukt bra jobbat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar