torsdag 19 maj 2011

Studenten

Om en vecka tar jag studenten! Denna gång med en titel att gå ut med! De känns ju skönt. De är både bra och anus!
Sista uppgiften vi har är att göra en bok om de 20 veckor vi haft hos face med bild och text. Min bok blir helt ok, de ser väl ut som en 4:e klassare som kluppit och klistrat men jag gillar den. den blir lite scrapbook/foto album lik.

Den här veckan har jag haft salle ballen. Han har hängt en helt del med både mig och regeringen. Han har saknat mig.. de märks! Idag har han fått hårvård och bad. När man tar fram borstarna springer han iväg och gömmer sig men när man väl har startat ligger han och sover. Vi har nyss varit ut och tagit en långprommis och kan ju säga som så att nu börjar de verkligen lukta sommar!

Imorgon drar vi till söderhamn för lite renovering men mest för att jag ska göra test smink inför emmas bröllop. De ska bli jättekul! Och hellan hela natten ska vara med som smakråd.. kan inte minnas riktigt när jag träffade henne senast så de här ska bli en nice weekend!

Jag har inte så mycket bilder att bjuda på idag så vi tar några från påsken i söderhamn:)

/S










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar