lördag 28 maj 2011

Jag älskar stockholm!

Kära hjärtanes vad jag har älskat mig själv, alla mina vänner och stockholm de senaste 24 timmarna. Jag är fortfarande full och jag har haft så mycket tid att tänka!

Igår var de galet kul! Idag har jag ont i magen att de var sista dagen/kvällen med hela klassen. De är förjävligt. Men vi hade kul! Vi var på grodan och sen trädgårn och de var som att komma till thai! JAG ÄLSKAR trädgårn! Fett coolt ställe!

De roliga är att igår var jag på ett jobb och där köpte jag ett fint armband och jag fick också ett och en sjal. När jag gick hemmifrån var de polacker hemma hos oss och när jag kom hem var dom kvar. De var rätt trevligt att ha dom här för jag var ensam hemma så jag hade någon att snacka med.. en utan dom visade funktionen på de nya fönstren och berättade att han även jobbat i göteborg och borås. Dom är mycket duktiga och jag har nog aldrig haft så städat i lägenheten. Under hela deras vistelse i lägenheten satt jag och sminkade mig, jag tror att dom tyckte att jag var dryg. hahaha

Inatt sov jag hemma hos våran sasha, hon mötte upp oss igårkväll och sen följde jag med henne hem. Idag har jag nog haft min snyggaste walk of shame ever. Snodde kläder, skor och solbrillor av sara och jojo(antog att de var okej), sara och hoffmistro sov så jag smög ut. Hade ingen aning om vad klockar var för min mobil var död så jag drar.. kommer ner till tunnelbanan och där var de så packat med folk, inte svenskar utan typ lettlendare, alla kollade på mig. jag tror att de var för att jag var snygg faktiskt.

under tunnelbane färden hann jag tänka på många saker. framför allt tänkte jag på taggtråd, och tänk er de ultimata tagg tagg tråd... på taggen sitter de många småtaggar! thats the shit! och jag kom även på att jag hinner fundera mycker mera än vad jag gör när jag har en fungerande iphone.

jag kommer hem till hammarby höjden och ska köpa en jätte rulle på grillen.. jag står och väntar på min beställning när de kliver in en som jag trodde var en kille men de visade sig att de var en tjej och också beställer. vi står tillsammans och väntar på våra beställningar när en turk eller nåt på 45 år sticker in huvudet och skriker till köksmästaren "fixa en 90 grammaren åt mig" med brytning på turkiska och sen går han. jag börjar asgarva och killen som tydligen är en tjej hakade på mig. men den här turken fick sin hammburgare så de är kanske så man ska göra sin beställning nästa gång!

jag får min mat och längtar hem efter sängen! jag kliver innanför dörren och sprang på någonting som jag aldrig trodde jag skulle göra en lördag. ett gäng polacker i lägenheten! haha jag dog återigen. så nu hänger vi här tillsammans, jag sitter vid datorn och tv och de står och spacklar kring fönstren. Men nu meddelar han på lite knackig engelska att de är kaffepaus så nu sitter jag här ensam. De är faktiskt rätt trevlig att ha lite rörelser istället för en helt död lägenhet. MEN jag hade gärnat sovit i min säng! Och jag kan väl säga som så att de var fler än jag idag som ville vara hemma i sin säng! de tyckte jag var skönt, sånt gillas!








/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar