torsdag 19 maj 2011

De händer och fötter

Igår var det sommarfest med jobbet som jag och tjejerna fixade för oss 50 som jobbar på kontoret i Stockholm! Det blev såååå lyckat.... underbar middag på Borggården och massa kärlek och skratt. Idag var det helt okej att vara seg. Vilorummet var upptaget i omgångar hela dagen.... Och jag måste vara lyckligt lottad som har så underbara kollegor och chefer!

Vi hade köpt underbara muschingar till allehopa. Festtricket gick hem som smör i solen.

På tal om jobb så kom min nya chef och gav mig en stor kram idag, han sa att han var så glad att jag tackat ja till den nya tjänsten, för de gjorde jag till slut igår. Ska jobba tillsammans med han och två till underbara kollegor. Allt blir sååå nytt, på riktigt, massa att göra, massa att lära, läskigt och spännande. Har fått oväntat mkt fina ord och beröm de senaste dagarna att jag går omkring i en rosa liten bubbla nu... tacksam e de minsta jag är.
När de går skit med plugget och hunden, går det strål strål strålande på jobbet iaf... det finns nån mening med allt.


Jaja, nog om jobb, imorgon kommer Sara hem från Turkan, då ska vi dricka vin på ballen och kurtisera lite.. jag har tydligen fått turkiska presenter... Bara dom inte packat med lazerturken söker fru! Skulle inte förvåna mig..



Nu blir det en dusch efter att ha gått en hurtig och pratig prommis med Lovis.

Tjingilorven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar