tisdag 7 juni 2011

jojjsman speaking

Håller med Linkan med att Summerburst var riktigt bra. Strålande väder direkt in i dimman! Har dock även varit mycket hund-drama i helgen, men de energi-djävulskapet ska inte diskuteras här! Men på fredag hämtar jag min hund...

I söndags var jag och Sara så jävla döda att vi låg i soffan och kolla på kärleksfilmer med kebabrulle, pizza, cola och godis. Bästa kvällen på länge typ!

Igår vare solning på Gärdet, stråk i stan och middag i Bromma och hemhämtning av Turboture!

Nyss var jag och Slinkan på power på djurgården, snabbt och vackert!

Även om livet verkar jobbigt ibland så är de ju rätt soft ändå, för alltid är det något, alla har sina problem, alla grubblar på något... är det inte de ena så är det de andra, det kom jag och Slink fram till idag.

Tack och hej.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar