onsdag 15 juni 2011

Orsa

Sitter nu på tåget på väg till orsa för tv inspelning. De blir spännande. Jag vet egentligen ingenting om vad som kommer ske när jag kommer dit men som tur är så är min polare lina redan på plats och kommer hämta mig på tåget så vi hinner gå igenom allt. De blir en heldag där uppe och vi åker hem sent ikväll igen. Men på lördag kväll åker vi tillbaka för ytterligare tre dagars inspelning. Känns verkligen mega roligt och skönt att komma iväg och se annat! Veckan bjuder också på mycket annat kul, bl.a. Möte med AMS, modeflickan partaj och möhippe makeup. Känner verkligen att man får planera några dagar i taget för de dyker alltid upp nåt nytt. Har ju faktiskt varit mycket ledig nu också så jag har kunnat jobba bort den likbleka brännan, äntligen känner man sig lite frisk. Nu ska jag ställa klockan, sluta ögonen och lyssna på musik.. Såhär tidigt på morgonen är ingen vaken så de finns ingen att prata med och då vandrar tankarna runt själv där inne och så blir man knäpp. Australien är ett av de ämnerna som ligger högt på listan sen egentligen flera år tillbaka. Skriva en lista över ens drömmar och börja pricka av kanske vore nåt. /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar