måndag 27 juni 2011

Sol vind och vatten

Blir man trött eller blir man trött! Längesen jag bloggande men jag har en känsla av att de inte är någon nyhet längre! Minns knappt vad jag gjort sen sist. Har massa bilder jag vill lägga ut! Men de går inte från min telefon och min dator är lagad men precis nu har jag inget internet på den. Jag har bilder från Orsa och summerburst och lite annat smått och gott men får hoppas att internet är tillbaka imorgon. Nu är jag arbetslös och för tillfället alldeles ensam vilket jag inte längre klarar av att vara efter många omständigheter och resor. Som vår jojsman lever jag med en ständig klump i magen, har jag inte ångest så har jag beslutsångest och har jag inte de så har jag prestationsångest av olika anledningar, botten är lång och ibland kliver man ner i en grop eller ett maskhål. Ångest är tammefan de sämsta och värsta som finns. Är de någon man ska lita på så är de sig själv men kan man göra de under ångestperioderna som egentligen aldrig försvinner. Idag till exempel, strålande sol, jag sitter inne med ångest över värmen ute för att skulle jag gå ut skulle jag få ångest över att jag inte sitter inne och söker jobb som jag egentligen inte vill ha... Så istället gör jag inget av dom. Bra jobbat! Hade jag gjort något av dem hade troligtvis ångesten varit hälften så stor. Imorgon ska jag iaf ut och gå med jojsman och då ska jag prata ångest. Så hälsningar till jojsman, fundera över detta samtalsämne, vet att de är nåt vi båda lider av. Är de här någon typ av sjukdom? Nu, försöka sova.. Ska tvätta kl 06.00 imorgon! /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar