onsdag 15 juni 2011

Lämna de bakomflutna före dig

Kan ju tolkas på olika sätt.. Nått jag är duktig på är att se tillbaka på de som varit och de hindrar och grämer mig nåt enormt, dags att börja jobba på den känslan. Ska jag vara mig själv som bäst finns de mycket glömma och bara se förbi. Enouf is enouf och den här veckan nådde jag botten. Positivt ja, nu kan de bara bli bättre. I need som time off. I ett land där man hör hemma blir allt väldigt krävande och verkligt, hela Sverige är en hemmaplan och att åka bort till overkligheten vore verkligen nåt. Men läget är som de är, pengar har spenderats på utbildning och smink(inget jag ångrar) så nu sitter jag här som en fattig uteliggare med boende och får helt enkelt göra de bästa av situatutionen. Nu är jag i Leksand och äntligen snart framme i Mora där jag ska möta lina. Hon är duktig på att snacka så jag får vila från huvudet många timmar, dessutom kommer jag träffa ett helt nytt team, spännande och se vilka som kommer medverka i dagens program! /s

1 kommentar:

  1. Honey, är rätt säker på att du har kickat ass idag. Och hoppas att du har skoj.
    Nyfis på o veta vilka artister det varit, mjaaau mjaaau. haha.
    Vi hörs idag eller i morgon, ring när du har tid! LOVE

    SvaraRadera