söndag 9 oktober 2011

älskade helger

Varför går helgerna så fort..... Haft en bra helg i vanlig ordning, även om några älskade vänner varit sorgsna över diverse uppbrott. Men trogen singelvän som ja e gjorde jag köttfärssås middag, stylade med lockar å kläder å öppna bubbel för den ena.... Sedan samlades de flesta råttorna hos mig, vin flöda och sedan fortsatte vi mot flurr.

Där starta råttkuppen... tyvärr en hemlig kupp... Men de va mkt dans å galenskaper som alltid. Jag förstår inte att vi lyckas varje gång.....

Mitt sms till Sara sis klockan 05.00 i natt "OM DU VISSTE VAD JAG GJORDE HÄR I LANDSBYGDEN SIS" roligt att uppsala blivit landsbygd. roligt att ja kommer på å skriva nå liknande 05.00.

Idag har jag haft en mysig dag på stan med Nadia, Niklas and Nickepickes friend. Spontanshoppade en rejäl vinterjacka, blev en Helly Hansen, å sedan hade vi mysfika på Linne. Nadia e bäst och hennes man Niklas e himla bra.. trivs att bara vara med er, my little family... och om 10 veckor kommer hjärtegossen.

Niklas undrar hur jag orkar festa så mkt och de gör jag med, konstaterde att de måste hitta en man åt mig innan de blir ändring på partylivet... Längtar ju redan till nästa helg, om vi kunde ha tråkigt när vi går ut då... Nääääääää vi har för jääävla kul att vi blivit som heronister efter råttfesterna och utekvällarna.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar