tisdag 18 oktober 2011

Mormor och morfar


Man får inte glömma vilket bra liv man lever. Just nu är jag hos mormor och morfar och nu känner jag verkligen vad jag saknat dom. Dom är SÅ roliga! Tar hand om mig och skrillex. Helt fantastiska människor som vill vårt bästa. Sånna här stunder känner jag att de är bra att vara tillbaka och ta vara på tiden. Här sitter mormor på soffan med skrillex och han får ta upp hela soffan medan hon sitter på en liten stump för att inte störa. Och om jag kunde återberätta alla roliga saker dom sagt och gjort idag. När jag ser på mormor och morfar inser jag att kärlek kan hålla livet ut.. Så vitt jag kan se älskar dom fortfarande varandra!
/s

1 kommentar:

  1. Slink jag försöker få tag i dig... utan något resultat i 2 dagar nu. vad hääänder? /hellan

    SvaraRadera