torsdag 13 oktober 2011

BF.... gaaah what i love you!

Sandra Lindqvist och Sara Johansson! Ni är min kladdkaka ballerina doppad i kaffe! Storstadsfamiljen. I LOVE YOU..

Igår var de mycket updates och prat, kärlek, myspys i sängen till djungelboken och snarkisnarki.

Linkan kom hem senare eftersom hon hade partajj med programmet partajj. Efter några glas champagne vinglar hon in med presenter till oss.... älskar
mingel-tv-branchen, älskar att min Slink e där och att hon e bäst! Ska krypa in å gömma mig i hennes väska när de är dags för fotbollsgalan.... tycker gott och väl att hon kan få ta med sig sin andra norrlandshalva när det nalkas sveriges bästa manskroppar. ;)

Jaja, ikväll är de mera tjejmys, idag känner jag att jag vill bo med er jämt! Idag har jag lite ångest att vi inte bor i samma stad längre. Link i Söder, Jag i Uppis och Saris i Sthlmis.. What we gonna dooo.

Jaja, ses sen flickor, nu back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar