måndag 10 oktober 2011

satans cyklister

Cykellivet i uppsala e ingen dans på rosor.. efter idag e jag nog största satan.. påväg hem från jobbet får jag fet utskällning av gubbe 1 att jag inte pekade med händerna.. är väl ingen jävla pekpinne tyckte ja å cyklar vidare... Inte så irriterad men...... På väg hem från cate senare kommer gubbe 2, jag tvärstannar för en buss å han kommer bakom mig å gastar "VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED"...... han stannar å glor mig rätt i fejjan... "JA VAD FAN TROR DU, försöker att inte bli påkörd av bussen"....... Sedan cyklar han vidare med gurknäsan i vädret.... Jävla viktigpettrar, jävla bittra gamlingar.. nu äre nog..... förra veckan fick jag, jos å jenka utskällning av en bitter kärring att vi sprang på fel sida..... Och även förra veckan cykla jossan tidigt en morron på gågatan å en kärring hoppar framför henne "HOPPA AV CYKELN Å GÅ FÖR I HELVETE"..... Jag är så jävla trött på er nu JÄVLA RUSSINHÖGAR, håll er hemma, annars ska ni få smaka på riktig jävla dunderhonung....
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar