torsdag 13 oktober 2011

home

på ett eller annat vis... fast jag sitter hemma hos sara, mitt andra hem. idag e jag här själv, känns som alltid, som vanligt.. sara e hos boyfriend.. och imorgon blire lite jobb sen åker jag hem till uppsala igen... sariiis kommer ja hem till nästa vecka igen.

slink kommer snart hit en sväng innan hon drar hem till söderhamn. också får ja pussa på skrillex med.

som vanligt får ja min seprationsångest när ja vet att älskade människor åker långt ifrån mig.

sitter å glor på förra årets bilder på saris dator och kan bara konstatera att förra vintern var minst lika rolig som alla sommrar är... och det är inte så vanligt. tack GUD för att vi alltid får ha så jävla roligt! tack GUD för världens bästa tjejer, all of you!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar