onsdag 26 oktober 2011

jojjsman speaking

dåligt med blogg för mig..

1. jag har fått en lånemobil eftersom min va trasig.. därmed inge blogg från den, därmed inga bilder.

2. upptaget liv just nu. fullspäckat schema från morgon till kväll den senaste veckan.

well well. update begärd från slinky!

i fredags mys med nadia på stan sedan med jenka till idol. nybakta bullar av nadia.. världens bästa bullmamma.

i lördags, 3 rätters middag med saris och madde hos mig. vin och mycket tjejprat. och sedan vidare till resten av brudarna för utgång.

söndag, låååååång bakisdag, meningslös dag, ja meningslös dag.

måndag, afterwork med jobbet som avslutades i gamla stan där vi var på vår kursledare Brian Burns skivrelease. gratis dricka innebar livlig fylla.. saris dök upp för vi skulle fira hennes födelsedag, vilket vi gjorde på de galnaste sättet som vanligt. kändisar, shottar, tutts och boris från ryssland.

tisdag, bakis igen, aldrig mer igen! på jobbet iaf..
på kvällen får ja mess från tjejerna "tvådagars i helgen... wooooho.. du ska med"..
JA ORKAR INTE, just nu iaf... men partyprinsessa som partyprinsessa.

nu är de onsdag och jag ska gå en powerwalk till soffipropp och fika.. några av brudarna ploppar nog förbi också!


kunde varit jag i måndags i baren

jag och födelsedagssaris i dimman

brudgalejj i lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar