måndag 7 mars 2011

Easy comes, easy goes!

Min gris blev kvar en till natt, det var inte planerat, men nu åkte han imorse. Men det kändes ännu jobbigare, att något man tycker borde vara enkelt kan vara och kännas så svårt!
Ibland önskar jag att jag kunde få bli en hund, det verkar så fridfullt att leva i nuet som dom gör, blir glad för minsta lilla.. de e mat mat mat, bus bus bus och kärlek på kärlek på kärlek och sova sova sova!
Meen man kanske blir någon form av djur i nästa liv! Förmodligen inte en hund, snarare en kråka.

Idag när det har jobbats klart ska jag och Lovis Anjovis ut på långpromenad! Ja från söderhamn, till grannar i Uppsala och nu lyckas vi bli grannar här i Sthlm... "världen är liten" kanske inte passar skit bra in, men jag drar till med den ändå.

Läkare utan gränser är på kontoret idag och två veckor framåt, att man inte kan bli in love i en sådan karl då!


du och jag, forever and ever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar