torsdag 17 mars 2011

Rikspopcorn

Idag när jag sprang ut ur ytterdörren påväg till jobbet hade jag redan på högsta volym i örat, poppade en så bra låt som man bara ville hoppa i luften av! Aja, hur som helst så vare typ just de ja gjorde.... var totalt inne i thailandsminen; blundade lite, diggade med hela huvudet, trodde jag var David Guetta liksom, helt okej tills jag mitt upp i detta möter granntjejen i trappen och det blir YTTERST pinsamt..... det syndes på hela henne hur hon skämdes för min skull... Jahapp, så snabbt gick det från att vara på strålande humör till knallröd i fejjan.. Ska aldrig mer låtsas vara David Guetta med Thailandsminen. Jävla rikspopcorn man är.



Såhär ser Thailandsminen ut. Här kör Linkan All in på den. Önska ni bara visste hur rolig denna min är, men tror det bara är da thaissiters som på riktigt vet!

1 kommentar: