torsdag 3 mars 2011

You are still my hero, even if you lost your mind!

Rihanna och Eminems låt spelas varje morgon på väg till jobbet och varje eftermiddag påväg hem från jobbet och har gjort i över ett halvår. Ändå tröttnar man aldrig på den!

Behöver inte updatea så mycket denna vecka, då de sett ut som vanligt, läst kloka böcker, lyssnat på klok musik och umgåtts med min kloka syster! Men någon viska i mitt öra att det bara är 4 veckor kvar tills uteserveringarna öppnar, wola wola HO!

Jag och Nadia lever fortf på helgen som var, då det bara kommer fram mer och mer om vad som egentligen hände i lördagsnatt! Sjukligt roligt om man säger så!

Kommentarerna hos the sisters of Johanssons flödar på i vanlig takt och ordning. Livets goda skulle man kunna säga att det är. Jag trodde för ett ögonblick att namnsdag hette namnstad, och Sara trodde man sjöng "jag viskar han leva jag viskar han leva". Jag hittade även ett tuggummi på mitt ben i tisdags från i lördags, vilket var ännu roligare för alla som känner till mig och mina tuggummin! Och "äre dyrt med frön eller?" är fortfarande lika roligt, även om det bara är jag och Sara som förstår detta!

Och för inte så många år sedan så trodde jag att när man kapa plan så hoppa de maskerade binladi-kaparna ut på flygplanets vinge och sågade av vingarna... och därmed kapa dom planet och det krasha! Skulle bra gärna vilja se hur de sitter där på vingen i den där speedofarten och försöker såga av vingen! Och framförallt hur de kom dit.

Ja, ibland blir även jag förvånad över hur jag tänker.. men roligt äre, så det bästa av allt är att de bjuder jag mer än gärna på! Always!

LOVE, jojjs da man!

2 kommentarer:

  1. Åka bräda/skidor i hammarbybacken nån dag innan snön försvinner tycker jag! hela gänget...

    SvaraRadera
  2. Alltså du tar fan alla priser. SATT PÅ VINGARNA OCH SÅGADE AV DOM!? Jag bryter fan ihop hahahahahahahahaah, din DÅRE

    SvaraRadera