tisdag 8 mars 2011

Jävla semla

Semeldagen går inte direkt att missa, har nog inte gått någonstans idag utan att jag hört eller sett ordet semla.. Tycker semlorna är lite väl överskattade... minst sagt.. Jävla massa grädde och bröd... Semla gör kalabalik i samhället.. Semla hit och semla dit, jävla semla... Jag har väldigt semelsugna solstrålar här på jobbet som jag lurade att de inte blir någon semla idag, vilket orsakade, som jag sa, kalabalik. Semelkalabalik.
Semla är fan inte å leka med.



Idag är det internationella kvinnodagen, men tro på fan att det är semlan som skymmer undan den dagen..

Ja semla vare, men idag efter jobbet ska jag och Sara äta oss en sushimiddag, och tack och lov så äter inte Sara semla.. efter det ska vi traska ner till filmhuset för tv-program. Slinky kanske följer med också! Hope so! SMACKADACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar