fredag 4 mars 2011

Den bästa lyckan är att skratta


Håller med Slinky, ensam är starkast, om man bara lär sig detta, vilket kan vara nog så svårt och jobbigt beroende på vart man befinner sig i livet.
Och planer och drömmar snurrar även i mitt huvud! Det är spännande när man väl sätter igång! Jag är kanske lite för mycket för att planera min tid här på jorden och jag har svårt att stanna på ett och samma ställe för länge märker ja. Inser hur jag yrat runt både känslomässigt och överhuvudtaget i livet det senaste året, men de har ju varit både intressant och utvecklande.. Mycket vill ha mer! Vad som komma skall vet ingen. Man måste våga för att vinna, du kan ju förlora, men det viktigaste är i slutändan att man testat! Snart kör vi säkert igen på något osäkert, spännande och nytt. Om man lever

I helgen kommer min stora kärlek här i livet, och jag blir nästan tårögd när jag tänker på honom, Sigge da man, my man, my life, my love! Ska ägna varje minut åt honom i helgen då det var 5 veckor sen vi sågs och då han åker på söndag igen!

Idag har min underbara kollega Miia bakat massa gott bröd för att hon tackar alla för att ha köpt och samlat in strumpor till uteliggare, ett litet projekt som hon satt igång här på kontoret, en godhjärtad person till 10000 som jämt inspierar massor!! Fortsätter dagen med tårta om några timmar då vi tackar av två andra underbara kollegor som har andra spännande saker på G i sina liv.

Ha en grym dag och afton!
Love to all!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar