torsdag 10 mars 2011

God morgon, god morgon!
Känner att det redan är en underbar dag... svettades när jag traskade till jobbet... då vågar man tro att våren snart är här!

Det är torsdag och imorgon är det äntligen fredag vilket innebär KRYSS med mina efterlängtade tjejer! Vår älskade Emma fyller 25 och det kommer minst sagt bli skepp och hoj, MINST sagt... torsken ligger så gott som i stekpannan! WOLA WOLA!

Jag och brudarna förra året på Emmas 24årsdag. Minns hur vi tjoade om 25års nojjan som skulle komma det här året.. Men tycker inte att det har blivit så mkt nojja.. härligt att bli äldre ju, 25 känns som en bra ålder, bättre än både 23 och 24. Som ska bli riktigt trist att fylla. När jag ser den här bilden inser jag hur fort tiden faktiskt går, känns som igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar