tisdag 8 mars 2011

Osugen

Riktigt osugen på plugg, men men.. imorgon är de prov igen så vad ska man göra. Men de är trist att veta att andra är ute och roar sig samtidigt som jag kan känna att jag har inte ett högskoleprov framför mig. Dock trött på att jag föddes med en mega seg hjärna! Begär inte fotografiskt minne men vafan. Så nu har jag gnällt av mig lite, de känns bra.

För övrigt så kör jag en liten detox nu. En liten trend som börjat i klassen så varför ska jag spotta i glaset. Den går iaf ut på att bara drick juice (bara brämhults utan socker) i typ tre dagar eller hur länge man nu vill köra. Men för min del blir de bara tre då jag inte tänker köra någon bantningskur utan bara just detox. Blir man cp hungrig kan man också äta frukt så man får tugga och magen får jobba.
Tjejerna som gjort den känner sig nöjda och min tanke är ju nu att utnyttja min "orkar/ingen lust" att äta period till fullo. Det finns dock en sak jag är sugen på och de är typ taco mat! Så de är väl de första jag ska ställa på bordet när min detox är över.

Jag missade dessutom oskarsgalan och vill nu sen den. Finns den att ta hem.. nej. tydligen så var de once in a life time stund när den gick på tv.

Nu ska jag lägga en ansiktsmask på mitt snart ihoplappade ansikte och plugga lite.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar