måndag 14 mars 2011

En helg i jobb

Ja helgen var de jobb. orkar inte dra hela historien men de var skitkul och de gick jättebra! regeringen kom hem från en sälen semester i lördags så de blev bara mys då. är inte jag kär så säg. pirr pirr.

nu är de måndag igen och vi har hoppat in på 50 talet. de går undan och de är mycket att läsa.. men de är kul!

nu åker regeringen iväg för lite nattjobb, jag längtar tills han kommer hem inatt och väcker mig med kalla händer och varma pussar! underbart!

vi får väl se när bilderna från lookbooken kommer. och vi får se om jag en kommer få lägga ut dom:) någonting som designern och fotografen bestämmer! annars kommer de nog ligga ute på min hemsida som vi har under uppbyggnad tills jag har samlat på mig en del bilder.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar