torsdag 3 februari 2011

Världens bästa tjejer

Igår kom Slinky och Lina till mitt jobb, glad som en banan vart jag! Vi traskade hemåt, där väntade en Sigfis och Saris, och nog fick fisen sin attack alltid. Vi köpte 1 kg godis och sushi och tiden gick alldels för fort! Dessa stunder är de bästa stunderna jag vet..... Åkte med Sigvar och Linis till tåget vid 10 och vinka av den fisande griskultingen, och nog grina ja allt när ja kom hem igen ;) Saknar min Sigge och min bästisfästis Fester redan! Men hade ju bästa Sara som väntade där hemma med te och kramisar =) Man kan inte ha det bättre.

Fick nyss sms från Slinky, "Jävlar! Kinesen är här igen"... hon verkar inte bli av med den hyttande tunnelbanekinesen! Bönrullare som Gunvald uttryckte de i förrgår. Jag och Sara råkar ju vara Becknördarna nummer ett och kan snart varenda replik i varenda film eftersom vi kollar nån beckfilm varje kväll... Stårtrosa på Gunnegunvald jöööö! Har nån en snygg poliskompis med en basoka att presentera så jalla jalla!

På lördag får ja träffa min andra bästisfästis, Hannie! Och på kvällen blire galejj med de andra bästisfästisar Slinky and Sari!

Nu kom även bästa tjejerna på jobbet in, vilket innebär kafferep!

Slutsagt: jag har världens bästa tjejer! För att inte glömma alla.... söderhamns guld, uppsalas guld, resten av allt guld! SMACKADACK i love yoooooou

Sigge fes surströmming hela kvällen (eller var det egentligen hans mor?;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar