söndag 13 februari 2011

Körslaget

Fyller på med bukfetman. Igår drack vi en drink som heter Falk eller nåt och de smakar lite päron och nu måste jag ha päron glass. MUMS

Ska kolla film i min ensamhet, Burlesque. Hört att den är sevärd.

En nyhet från skolan! Vi ska få vara med och assa på körslaget när de drar igång 18 mars. Då ska vi få känna på de riktiga tempot! FETT COOLT! Kunde inte valt en bättre skola! Verkligen meganöjd! Wop wop!

Bjuder på en bild från någon helg sen. Jag var så nöjd med frippan där, frisören i klassen hjälpte mig att locka med plattång och hur underbart fint blev de inte.. och de höll hela kvällen! Om en vecka ska vi få gå en veckas hårstyleskola hos Björn Axén. Då ska jag lära mig göra dessa lockar! Läppstiftet är från Face Stockholm och det är mitt absoluta favorit stift! Även om jag inhandlar en del nya älskvärda färger;). Inget är finare än detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar