onsdag 9 februari 2011

Kärlek på mitt skrivbord

Så sur över att jag inte kan blogga från mobben längre!
Blogger tyckte väl de blev för mycket så de spärrade mig.. typiskt! Vi får se om tekniken börjar fungera igen.

Detta sitter iallafall numera framför mig och mitt skrivbord, kärlek!
Klart jag ska ha dessa glädjebilder framför mig varför dag! Förstår dock inte riktigt vad Micke mus gör där, men fotot blev över när vi donade med fotoalbumet och jag tyckte det blev lite knasigt att rita över karlsloken. Slinkans kille på Jojjsmans skrivbord, inga konstigheter alls! Det var ju även denna dag deras kärlek uppstod, så klart det är en glädjebild! och det var ju även denna dag som kan ha varit den roligaste dagen vi för tillfället kan minnas... Okej, nu känner jag att jag förklarat klart mig varför mike da mus är vid mitt skrivbord. ;)

2 kommentarer:

  1. Klart "micke mus" ska pryda ditt skrivbord peacock!

    SvaraRadera
  2. där är den där jävla anonym igen... har hört att det är regeringen... i hammarby höjden i alla fall! ;)

    SvaraRadera