tisdag 1 februari 2011

Sorry my lorry

Mycket dåligt bloggande från min sidan. Men de är så mycket hela tiden. Just nu har jag börjat plugga till provet. Japp de är två veckor kvar men för första gången i mitt liv är jag ute i god tid och jag är stolt!

Så vad har jag gjort. Minns inte ens senast jag skrev eller vad jag gjorde förra veckan? Jag gick i skolan, tog en tvådagars med lite förkrök här och lördagen spenderades med gamla gänget, kul! Fredag tillbringades med klassen! SKITKUL. Sköna brudar ska jag tala om!:) Söndag. Vi firar slinky, la familia kom på besök och fick även träffa en utav mina norska vänner. Myspys. Nu är de vecka igen och den tillbringas mest i skolan. Nu planerar vi en modevisning och sånar i lite olika makeuper! SKITKUL kommer de bli!

Imorgon ska jag träffa fester och jojsman! SKITKUL! Sen kanske jag drar vidare för att kolla på en spelning av en gammal polare tillsammans med flera gamla polare. SKITKUL

En utav anledningarna till att jag bloggar dåligt är att min dator har drabbats av virus. Eller som Max skulle säga.. fyfan vad virus du har! Så sant. Den är riktigt infekterad. Och tro mig så kul är de inte med iphone att man hela tiden använder sig av internet!

TACK för alla gratulationer! SKITKUL!

/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar