tisdag 1 februari 2011

Tork

Blogg på tork även för mig!
Vad rolig micke mus är som gör Sara upprörd med sina ironiska "anonyma" kommentater ;) Även jag blev lite uppstuddsig och började hytta med nävarna på jobbet innan ja förstod att de va musen själv som släppte fisar här inne på Norrlands!

Hur som haver rullar livet på, trivs som en hund med 200 kg blodpudding under sin säng ungefär! Jobbet går bra, bilen likaså! Nyss gått en kvällis med Sigvar och det är alltid lika bra vardagsterapi!

Snart är de två veckor left, bambambam... och bambambam imorgon kommer Wester, då blire WOLA WOLA! Vi ska äta middag och mysa, sen ska hon ta med Sigfjärt hem till Uppsala... Sigge ÄLSKAR Wester, nästan mer än blodpudding, så jag längtar efter att se hans lycko-cp-springa-hoppa-pussa-kissapåsig-attack när hon kommer komma innanför dörren imorgon... kommer sakna min prins, och förmodligen gråta en skvätt när jag vinkar av mina bästa på tåget imorgon kväll...... men kan ju inte säga att det inte ska bli skönt att vara mammaledig ett tag, för de ska de!

Snart kommer min lilla ballerina hem efter sitt danspass, lite te och sen äre godnattens!

Lite solbränna och lite buckets skulle ju dock inte sitta helt fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar