söndag 6 februari 2011

Myssöndag

Dagen börja med mysfrukost, senare myspromenad och mot mysshopping i Vällingby! Jag och Sara visste att vi inte skulle glida in på top shop, men efter några om och men så gjorde vi de ändå.. och fyyyyyfaaan det var icke bra! rea rea rea skor skor skor skor... men efter några till om och men så kom vi ut tomhänta! vi shoppa däremot lite inredningskul på lagerhaus. vi köpte bland annat fotoalbum som vi ska pyssla med i kväll med alla underbara bilder vi fotat ut! vi gick och hälsa på i Chills nya cribb och sen bjöd Saras kära far Jannebanne på grekisk sallad och vi lånade bilen och åkte och storhandla mat, så nu är frys och kyl full ett tag framöver... nu e vi hemma på gärdet igen, ska mysa ner i soffan med te i våra nya, fina koppar och kortpyssel med våra album, detta framför solsidan och wallander..

ny vecka imorgon, en vecka närmare våren, och jag vet inte varför, men jag känner mig redan mega vårlycklig i hela kroppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi har det väldigt bra, för att inte tala om galet roligt, jag och min röda fara! och för att inte glömma livet tillsammans med våra underbara turbohundar! Da familia!

LOVE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar