fredag 11 februari 2011

Thasista!

1,5 timme kvar av denna jobbvecka! Ska direkt till gymmet och svettas några liter!
Ikväll kommer Pörssa Pölsa! Thaisistars är samlade, saknas gör ju dock Lelle... och väldigt mycket dessutom!

Så ikväll ska vi mysa med morötter, dipp och tjejprat och skräckisar! Blir övernattnings hos Slinky.
Kommer pussa så mycket som möjligt på Pölsa, man vet aldrig när vi får umgås på riktigt igen!

Dessutom är jag äckligt sugen på en morotskaka! Men förtjänar det inte ett dugg!



Att jag inte förtjänar detta är för att jag och Sara råkade svänga in på ica igår och vi råkade få med oss 1 kg lösgodis som vi råkade proppa i oss! Igår vare Tre kronor maraton, och herremin ge, GE MIG REINE GUSTAVSSON!


1 kommentar:

  1. Svettigt bra tjejet! nya blogger är svettig som faaaan. haha, duktiga som alltid.
    och något avis är hellan på att ni ska få träffa pölsa the sandy. well well, snart ska jag komma neråt o göra liv i lådan hos er. snaaaart äre ju vår & uteserveringar, och vilka ska glassa sööönder staden då? ;)

    MISS YOU, ALL! /Hellan the svett master

    SvaraRadera