måndag 7 februari 2011

Jym jym jym

Då var första gym passet gjort! Vilken skön känsla. Jag är absolut ingen gym tjej men med hjälp av min personliga pt gick de bra! Ska försöka hänga på gymmet iaf 5 dagar i veckan, 3 dagar är ett måste och då är de styrka, resterande 2 är frivilliga men jag ska verkligen försöka ta mig dit och då blir de väl promenad eller en springtur på bandet!

Imorgon ska jag införskaffa iaf ett måttband. Kanske en våg, vi får se. Måttband är bra!

När jag sprang lite på bandet idag så kom jag på att jag saknar rocklunda mega mycket. Bättre springspår än där kan man inte hitta! Bästa placet ever!

Nu ska jag kolla på stylisterna. Moj moj

/Slinky

2 kommentarer:

  1. Imorgon ska jag, Erica och Johanna göra entré på VKC =) får se hur det går, Thanh är lycklig iaf! Haha =)

    SvaraRadera
  2. rockisspåret saknar nog dig med slinky :)

    SvaraRadera