måndag 21 februari 2011

Dubbelt upp

Helgen var grejt! Umgicks med mycket bra människor och den var lyckad! Nu är de Björn Awén vecka och de är mycket att ta in. Önskat att jag inte tog jobb år mellan gymnasiet och nu.. då var man iaf van vid ny information varje dag. Att jobba med de jag jobbade med i 3,5 år gjorde mig hjärndöd. Det finns ritningar och lathundar till allt.

Men nu har jag 20 veckors plugg och de är bara att leka memorie för de är 14 veckor kvar och dubbelt upp kommer de bli! Om en vecka börjar vi med mode historia och för första gången i mitt liv ser jag fram emot historia! Ruggigt kul!

På torsdag och onsdag ska vi ha en mycket viktig person som lärare, Peter Hägelstam! Vår klass ska få ha lyxet att ha honom i två dagar då andra klasser bara fått en halv eller en heldag. Våra lärare är lyriska och även jag börjar känna nerverna! Kan säga att hårstyling är skitkul. Klippning och färgning är inte min grej men styling är skitkul! Peter är iaf Drottning Silvias hårstylist sen Björn Axén dog -93 som 55åring. Hon valde själv ut Peter efter Björn och nu har Peter hand om hela hovet! Den här veckan är mycket mycket lärorik! Och några nya produkter och tänger kommer åka ner i väskan.

Trött nu!

/Slink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar