onsdag 20 oktober 2010

Back on track

Så back on track hos ljusstrålarna i min vardag:
Kimmen, den andra ungkarlen, den andra e jag..
och Sara vår bullmamma som lär oss alltifrån avancerade recept till storhandling på ica maxi.. Eftersom de två ungkarlarna verkar ha glömt bort detta i och med deras singleday. "två kanelbullar eller en burk med keso".

Kimmen sonar ett straff



Sara, alltid go och gla.



Dom här två är bättre än digestive med brie!

Sigge verkar ha koll på att ny årstid e på G, dock inte i vilken ordning, eftersom han verkade tro att det var April när jag kom hem. Hittade en påskkärring med dödskallar på luvan när ja öppna dörren.



Om två timmar kommer min vän Annina som ska hjälpa mig plugga, eftersom jag kört fast i fetaste snödrivan!!!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar