måndag 25 oktober 2010

Rapunsel talar

Okej dom som känner Jojjsman vet hur hennes rastafarin i skallen brukar arta sig.
Tänker inte köra en genomgång av detta, mer än att rastaflätor brukar bildas i mitt hår då jag har alldeles för tjockt och långt hår. Dementerar därmed än en gång jag har INTE löshår. This is my own shit.

Hur som haver har jag gått med en bulle i huvve nu i ett antal veckor för att jag inte orkat reda ut den, idag trodde jag de va kört när tjejerna på jobbet kolla på den. Dom trodde nog aldrig jag skulle få ut den inte.... jag heller.

Men efter 45 minuter i duschen med två hårborstar och en jävla massa hårinpackning är den äntligen ute. En klump från min mage har släppt! Jag behöver än en gång inte bli korthårig.

Resultatet är här, en jävla massa hår lossnade, men inte fan blev håret tunnare för de. Däremot en ond ond skalle och hårbotten. Är ett jävla jobb att ha långt hår mina vänner! Och för er som önskar långt hår men de aldrig växer, kort och gott, sluta klipp er! Varför vill frisörer ni ska klippa topparna var 6:de vecka? Det betalar deras lön såklart.. Rapunsel talar! Men va beredd på rastafarin... inte alls lika kul som safari på Kålmården!





Love, Jojj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar