lördag 9 oktober 2010

Sweet child o mine

Kan berätta att jag har det underbart på hemmaplan!

Igår hann jag med massa kaffe med goda vänner... morgonen med min älskade morsa Natta, senare familjen Rosie-Marie, gudson Lukas och pappa Patrik, fina vän Sanna och fina dottern Lilly och kära Emmsan...

Hade en underbar kväll med mamma, hon är bäst!!
Jag älskar att hon alltid ger mig bra känslor och positiv energi! Jag uppskattar verkligen att hon låtit mig lösa saker och ting på mitt egna sätt för att bli självständiga jag! Hon skulle stötta mig även om jag sa att ville flytta till Afrika ett tag. Hon ser allt som erfarenheter, precis som jag.

Idag har jag och Lelle raceat i varsin bil ut till Mohed.. minst sagt en fara.. gått långpromenad i vår kära by, kollat på våra gamla lekställen och druckit kaffe i solen på kajen och bara pratat om livet! Jag älskart!

Nu ska vi åka och knäppa familjefoton, mamma insisterar, sen väntar vintjut med Lennart och ännu mer prat! Man blir så klok av att ha så mycket vänner att dela livets alla erfarenheter med! Jag är sååå tacksam! Vänskap är lycka

Det är skönt att ha en sån här varm plats att komma hem till, även om jag vet att jag aldrig skulle klara av att bosätta mig på en sånhär liten yta.. Men det är ju jag! Yrpannan själv tycker dock det är sjukt tryggt att ha dom trygga vänner som jag älskar här hemma, så stanna för fan.

Ha en god kväll. PUSS

Mamma och Mormor


Lilly och jag

Jag och min Lennart

Rosie, Lukas och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar