onsdag 27 oktober 2010

Dåligt

Dåligt med blogg på norrlandssidan hör jag! True, full rulle i Jojjsmansshow just nu! Händer så mycket, men ändå, same shit, different day, så jag vet inte vart jag ska börja!

Bara en månad kvar innan flytt, sålde igår sängen så nu börjas det. Frugan flyttar snart ut. Slutar mitt jobb om en månad. Ja allt är lite scary scary! Så fort den här månaden är över, kommer de vara circus skott på hög nivå. Just nu är det lugnet före stormen!
Jag och Sach kollar resor och väntar på lite svar här och var.
Huvudet spökar och vissa känslor med! Beror inte bara på att det är Haloween i helgen.

Well well, längtar som en gnu till helgen till my lovelies!

Efter jobbet ska ja försöka besöka en privatläkare, eftersom det ska vara så jävla krångligt att få gå till en när man inte står skriven här längre.. sen är de mission: uträtta alla ärenden på stan.. bland annat köpa min jacka som ja velat ha ett tag..
och imorgon.. tatatatdam.. har vi afterwork, vintjut på jobbet, farligt farligt, sen ska vi på ståupshow och skratta brallan av oss.

Undrar vad som händer i Slinkans liv, hon skulle ju bojkotta elektroniken ett tag. Och jag, den andra halvan av guldet har inte hört ett korvspad sen innan helgen. Give us some update ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar