torsdag 21 oktober 2010

Jojjsman have some goodnight thing to say!

Jag ÄLSKAR kloka ord.. såå bjuder gärna med mig.
Ikväll blir det denna:

Dont wait for the storm to pass - learn to dance in the rain!


Slående bra!

Har drabbats av någon form av nostalgi-hösten-ångest.. Jag saknar mitt gamla Eriksberg, Hågadalen, hundhagen med Sigge, alerisstjärnorna, Stadsskogen, stans bästa sushi... och typ bara Västertorg.. Underbara år i denna underbara stadsdel. Ska jag någongång bo i Uppsala igen, blir det utan tvekan här!

Snodde vackra bilder från Hågadalen av min gamla kompis Maria som hon fotat och lagt upp i sin blogg. Promenader här med Sigfisen var fint som snus.





Och när man hamnar i bakåt-tankar känns de som man glömmer bort vem man är, Jojjsman för ett år sen är så långt ifrån Jojjsman idag. Tänk vad känslor kan göra en KNAS. Och tänk vad hela livet och varje steg egentligen e jävligt märkligt.

Exakt ett år sen med mina kära vänner i min gamla KÄRA lägenhet.



Snart ett år sen med fina vänner som skulle bli en fin tjejhelg i Jönköping, ovetandes att några timmar senare skulle livet helt och hållet byta riktning och inte bli sig likt igen. :)



E de inte jag som brukar säga dont lock back, lock forward!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar