tisdag 19 oktober 2010

Godmorgon godmorgon

"Godmorgon godmorgon nu e de frukostdags godmorgon godmorgon min vän"
Den sjöng alltid mamma för mig, så nu sjunger jag den alltid för Sigge och han blir som tokglad :P

Eftersom Sara tycker att det var skitkul att jag inte visste att storken kom med barnen, kan ju jag berätta vad som för 5 minuter sen var skitkul.
Sara ringer för att kolla så att jag pluggar + att hon ska berätta om ett sms..
"okej lyssna..... öh.. men vart fan är min mobil".. "men oj det är ju den jag pratar i"...
Alla indianer är inte den kanoten jämt heller ;)

Nya tider, ny hårfärg.. så jag tror jag ska bli mörk igen

2 kommentarer:

  1. hahaha idag är den knappt ens en tvättbjörn i kanoten :P

    SvaraRadera
  2. Älskar den där färgen på dig. Festerwesterpester

    SvaraRadera