onsdag 27 oktober 2010

Mycket dåligt

Tur är de väl att jag startade bloggen tillsammans med ett annat guld och tur att vi har en gästbloggare:D Skulle jag driva den här bloggen själv skulle de nog inte hända speciellt mycket. haha.

Så vad händer. På jobbet har vi återgått till dagtid, inget mera skift, inga flera sovmornar. Även avdelningsbyte kommer ske men ingen vet när, någon gång denna vecka. De är fritt fram att ta ledigt. Vilka vändningar. Igår och idag har jag varit på Lödkurs, jag har nu lödcertifikat. Mitt smeknamn Linkan(som många tycker är ett manligt smeknamn) börja sitta riktigt fint. Jag blir mer och mer manlig för var dag som går. Haha lustigt som hastigt. Men de är mycket bra grejer och mycket bra cash.
Dock är jag som jojsman nämner, sugen på bransch byte. När detta sker ska jag meddela med buller och bång! Planerna ligger och flyter men än för tidigt att avslöja såhär offentligt.

Ingen resa blir av för min del, då jag kommer välja lägga pengarna på något annat denna gång. Ångesten över detta kommer och går. Men asien ligger kvar och snart kommer jag åka tillbaka med massa underbaringar! Vet inte hur jag ska hantera bloggandet under den tiden mina brudar är borta, jag kommer få banna mig själv från bloggen och från deras fejan profiler. FYFASEN VAD AVIS JAG ÄR! Men som sagt, asien ligger kvar.....

Imorgon är de torsdag, då har jag inga planer, kanske sola och kanske simma:) Helgen är iaf nära och i helgen blir jag "borta" i västerås;) Ska fira underbaraste jackie som fyller år. På freag blir de fredagsmys med hemmaspa som tema för min del, den som vill får gärna joina. Lördag, då kör vi. Brudfest vankas med mina käraste västeråsare.
Då tänkte jag faktiskt göra mina första outfit outfit outfit inlägg. De känns väldigt spännande och jag hoppas de blir kanon bra! Längtar hur som till helgen!

Såhär ser de ut såhär långt. Nästa vecka ska jag ta tag i lägenhets letandet i sthlm på allvar! Dit längtar jag framför allt! Gud vad spännande!

Dessutom har jag en present åt min käraste partner in crime Sasha;) Den är helgrym och jag längtar tills jag får ge dig den! <3

Miss my dolls! Snart ses vi alla kära vänner! och jag ska bli bättre på uppdatering om allt och ingenting!

PUSS / Slinky



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar