måndag 18 oktober 2010

"Men jag plockar inte med händerna"

Är sjuk idag.. men har en liten kille som tar hand om sin käraste på bästa sätt. Vilken tur att jag skaffat en ny mobil så jag får med det in action.



Hittade den roliga incidenten från i lördags natt på mobilen..
Sara och jag skulle handla 2 kg godis, vilket vi gjorde också.
Sara plockar godis med händerna istället för spaden..
Expediten "Sluta plocka med händerna"..
Sara med näven i skålen säger "Jag plockar inte med händerna" också fortsätter hon plocka med händerna.. '
Expediten "MEN SLUTA plocka med händerna sa jag"..
Sara "men jag plockar inte med händerna" också fortsätter hon plocka med händerna.. då ger expediten upp och skrattar i stället!

Töntigt av Sasha att dra upp spaden bara för bildens skull ;)


Skulle vilja ha sjuklingdag med järngänget nedanför nu, då skulle jag skratta tills tårarna spruta och magen arbetat fram 10 magrutor..



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar