fredag 12 november 2010

1 timme kvar

ja jag e en tönt. men som sagt, lider av seprationsångest. jag och mina kompanjoner beter oss lite som begravning idag... fniss... jag har hängt upp gubbar på tjejernas skrivbord, vi har firat med sushibuffe, vi har ätit chokladtårta och princess, vi har kramats extra mycket och jag har fått så fina presenter.. buhuuu! men de e jobbigt att skiljas från dom man e van att ha omkring sig varje dag.

min älskade jenny tittade även förbi jobbet, med presenter... inte konstigt man blir tårögd! ÄLSKAR MINA VÄNNER! HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! tack och lov att jag flyttade till uppsala för över 3 år sen och lärde känna ännu fler fina, underbara människor som finns i mitt liv nu :)

lägger upp bilder från dagen senare ikväll! tröjan jag fick av jenny är GRYM!

ska flumma lite extra nu sista timmen med dom bästa, sen till frissan och sen hem å flyttstäda!

imorgon blir en helvetes dag vill ja lova!

men jag tror att detta kommer bli jätte bra, jag fick ett fint välkommnade på vår hemsida igår... jag blev glad, de kändes bra, jag ser fram emot måndag nu.. och jag försöker rida med vågen just nu! för man vet aldrig när det vänder.

fortsätt vara bäst kära kollegor, fina vänner, vi ses på julfesten ;)

MOJMOJ!
JAMAS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar