onsdag 10 november 2010

BRAAA DAG!

Tjingeling korvring!

Idag är jag glad, jag har levt i ovisshet i några dagar, men idag fick jag meddelande om att jag fått JOBBET! Jobbet jag sökte för bara en vecka sen, som jag var på intervju för i fredags och som jag idag fick veta att jag fick.
Jag kommer jobba inom samma företag som nu, fast i Stockholm på huvudkontoret med något helt annat. MEN ensam utan mina tjejer! :(
Jag har ont i magen för att lämna världens bästa tjejer här på kontoret, men så glad att jag fått jobbet! Allt klaffar så bra nu! Bästa av allt är att det är på Östermalm, en station från Gärdet där jag kommer att bo med Sara. Måndag till fredag. WOLA WOLA HO!
På lördag går flyttlasset! Snabba ryck, jag är feeeeettt nervös nu! Men jag behöver detta, att komma härifrån, sooooo much! Hur ska man hinna fira detta då.

PUSS, Jojjsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar