torsdag 18 november 2010

Lunch

Idag har varit en intressant dag, känner av nerverna i magen. Hoppas stylisterna hör av sig oavsett om man kommer med eller ej för varje gång min mobil ringer vågar jag knappt titta vem de är. Varje gång visar de sig vara någon annan dock;) enerverande!

Idag lunchade jag med två gamla godingar! Thanh da man och SnyggIda. Fantastiska människor! De var mys.

SOM jag ser fram emot helgen. Sova och ha de allmänt nice! Imorgon blir de kvälls sushi med brudarna och lite shopping. Ska försöka hitta mig ett par ruggigt snygga vinterskor. Jag gillar inte vinterskor men nuså, i år ska jag lyckas! Lördag blir de antagligen bandykik på broder. De blir en riktig broder lördag. Bandy, tacos och äntligen Harry Potter filmen! Pirr pirr piiirr!

Söndag.. noll planer! Jag lämnar fönstret öppet! Fett skönt!

PS. För första gången på ett ganska bra tag ser jag fram emot julen!

PUSS

/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar